Friday, September 7, 2007

Sommarlovet är över ..

Bloggen är en riktigt high-maintenance uppgift som jag åtog mig i början på det här året. Men värmen kom och med den kom också lättjan och resan till Sverige. Jag och min familj tillbringade en välförtjänt sommar i Sverige och lyckades på nått sätt inte lämna Västra Götaland under hela den månaden. Beror mycket på att vår ettåriga dotter Julia inte orkar sitta i bilbarnstolen allt för länge, alltså blev resorna korta.

Men nu är jag tillbaka i Libanon, tillbaka till elavbrotten, tillbaka till kaoset. Sommaren är inte riktigt över här då temperaturen är runt 32 grader. Bloggen kommer att uppdateras med jämna mellanrum och förhoppningsvis med bara bra nyheter.

Vi hörs!

1 comment:

Pontus said...

Hej Mona,

Jag såg reklam för din blogg i BT och täntke att detta måste jag kolla upp. Kommer du stanna kvar i Libanon eller kommer du tillbaka till Borås?

Kram Pontus